tintinluomukset (a) gmail.com

Kommentti olisi iloinen yllätys :-)
You can also leave comments in English :-)
Pode deixar comentários em português tambem :-)

keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Postin tuomaa

Poika on jo ihan kateellinen, kun minulle tulee nykyään postista aina jotain kivaa. Pitää varmaan ruveta lähettelemään hänellekin postia.

Eilen hain postista SNY:n maaliskuun paketin. Sieltä löytyi kaksi kerää Aino-lankaa, kynsikkäät, lautasliinoja, Omar-karkkeja ja aurinkoinen kirje. Kynsikkäät sain, kun mies omi edellisen paketin lapaset :-). Aino-lanka ei olekaan minulle tuttua ja Ravelrystä löysin muutaman ohjeen, johon sitä voisin käyttää. Kiitos Sny!


Koska minulla ei ole vielä juuri lainkaan lankaa (eikö?), päätin helpottaa kanssaneulojan lanka-ahdistusta ja kotitutin muutaman kerän alpakkalankaa ja kaksi vyyhtiä TeeTeen Kamenaa. Kamenat ajattelin käyttää kangaspuissa sopivan tilaisuuden tullen ja alpakkalankoja minulla ei juuri olekaan. Nyt on!


Olen kauhulla seurannut hankittujen lankojen määrää. Maaliskuussa olen ostanut kaksi kiloa lankaa. Nyt täytyy kyllä pistää taas stoppi tälle ostamiselle. Tosin Tallinnan reissu saa tehdä poikkeuksen, jos sieltä jotain kivaa löytyy. Vai pitäisikö sanoa kun... Pitää myös pistää puikot suihkimaan, että tuo kulutettujen lankojen määrä pysyy suurempanan kuin hankittujen.

11 kommenttia:

Hilkka kirjoitti...

Eihän sitä lankaa koskaan liikaa ole. Kun inspis iskee, on sitten mistä valita, kun on kunnon varasto. Näin minä perustelen oman liian suureksi paisuneen lankahamsrauksen.

jansku kirjoitti...

upeita lankoja kaikki :) ei sitä ole koskaan liikaa :)

kirjoitti...

Que gostoso hein?

Os fios são belíssimos e nunca são demais rss

bjinhos

KristiinaS kirjoitti...

*sanaton*

Kasvoi se munkin varasto tänään mutta eiköhän se heti kohta tule neulotuksikin.

Sinisen sohvan emäntä kirjoitti...

Onneksi kerran vuodessa on Lankahamsterit! Silloin voi kuluttaa kaiken minkä ehtii. Hyvä on olla varastoakin, tarve voi yllättää äkillisesti. Minulle tuli joulupäivänä tilaus ja kaapista löytyi juuri sopiva lanka, joten...Kauniita lankoja!

enkulin käsityöt kirjoitti...

Upeita lankoja kaikki

Anneli kirjoitti...

Ihana paketti on luokses tullut :D
Nättejä lankojakin näköjään ostettuna !

Sude kirjoitti...

Epäilempä pahasti, että Tallinnasta "muutama" kerä eksyy kassiisi. Ainakin jos "vahingossa" joudut sisälle lankakauppaan :)

Tintti kirjoitti...

Sude: Se onkin matkan takoitus :-)

Kiitos rohkaisusta ja lohdutuksesta kanssahamsterit!

Mari kirjoitti...

Kivoja lankoja ei vaan voi olla liikaa :)
Sinulle on blogissani tunnustus.

Zzz kirjoitti...

:), lankakuviin ei ikinä kyllästy...tai lankojen hankkimiseen siis.

Dropsin Alpacasta on tullut minulle viime aikoina mielitiettylankaa..